Facturatie binnen installatie

Facturatie binnen installatie

07-07-2023

Beste bewoner,  

Voor de levering van warmte-koude en de bereiding van het warme tapwater beschikt uw woning over een DRIES-box die zich bevindt in één van de bergruimtes.

Wij willen bij u in herinnering brengen dat deze DRIES-box uit twee delen bestaat.
Het bovenste deel van de DRIES-box behoort tot de collectieve installatie. Tot dit deel is enkel toegang toegestaan voor een monteur namens WarmAanHetIJ / WarmCruquius.
 

Het onderste deel van de DRIES-box behoort tot de woning.
Het eigendom van en de verantwoordelijkheid voor dit deel ligt bij de woningeigenaar. Dit deel noemen we de binnen installatie. Onder de binnen installatie valt verder de thermostaat in de woonkamer en de sensoren in de afzonderlijke ruimtes. 

 

De kosten van een servicebezoek naar aanleiding van een melding van een mankement aan de binnen installatie, komen ten laste van de woningeigenaar.  

Wanneer het huur betreft zullen servicebezoeken uit opdracht van de verhuurder worden gedaan. Bij koop is dit de woningeigenaar.   

Wij zijn tot op heden zeer coulant geweest in het oppakken van mankementen aan de binnen installatie maar wij zijn genoodzaakt om ons proces aan te scherpen en wij zullen vanaf heden de kosten voor service aan de binnen installatie in rekening gaan brengen.
 

Onze servicetarieven vindt u terug op het tarievenblad behorende bij het project waartoe uw woning behoort.    

Namens Serviceteam  WarmGedeeld 

 

Cruquius 1.1 - Archief

Serviceberichten

  • Warmte- koudelevering algemene info
    Warmte- en koudelevering via WarmCruquius De warmte- en koude levering in je woning wordt geregeld vanuit de innovatieve DRIES warmte/koude installatie. Deze bevindt zich onder één van de […]
  • Levering koeling
    Levering koeling Het systeem is overgeschakeld naar de levering van koeling. Voor de beschikbaarheid van koeling betaal je maandelijks een vast bedrag. Er zijn geen verbruikskosten voor koeling. De […]
  • Koudelevering gestopt
    Koudelevering gestopt 03-10-2023 Overschakeling naar warme bron Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron. Dit betekent dat de […]
  • Koeling met extreme hitte
    Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze installaties, zodat u verzekerd bent van de best mogelijke koeltelevering, via de vloerleidingen in uw woning. Aan de extreme […]
  • (1.1) Jaarnota 2021
    Jaarnota’s 2021 Wij zijn drukdoende met de jaarnota’s 2021, deze ontvangt u zo spoedig mogelijk van ons. Verwachting is uiterlijk 28 februari. terug naar NIEUWS pagina terug naar NIEUWS pagina […]

Technische berichten

  • Koeling niet geactiveerd.
    Koeling niet geactiveerd. 05-04-2024 Geachte lezer, Wegens de hoge temperatuurschommelingen dit weekend, zal de koeling niet geactiveerd gaan worden. met vriendelijke groet, Team Warm Cruquius. terug […]
  • Stroomstoring 14-03-2024
    Stroomstoring 14-03-2024 14-03-2024 Geachte lezer,   Wegens de stroomstoring op Cruquius op donderdagochtend 14-03-2024 kunt u hinder ondervinden van de levering van warmtapwater en […]
  • Tarieven 2024
    Tarieven 2024 1-1-2024 De tarieven 2024 vind je onder “Tarieven en Voorwaarden” op deze website. terug naar NIEUWS pagina terug naar NIEUWS pagina Cruquius 1.1 – Archief […]
  • Facturatie binnen installatie
    Facturatie binnen installatie 07-07-2023 Beste bewoner,   Voor de levering van warmte-koude en de bereiding van het warme tapwater beschikt uw woning over een DRIES-box die zich bevindt in één van de […]
  • Koude levering gestopt
    Koude levering gestopt 03-10-2023 Overschakeling naar warme bron Het koelseizoen is weer voorbij. Daarom is het systeem overgeschakeld naar levering vanuit de warme bron. Dit betekent dat de […]
  • Voorbereiding koudelevering
    Voorbereiding koudelevering 26 mei 2023 Door de voorspelling van oplopende buitentemperaturen, wordt het WKO-systeem voorbereid op de levering van koeling. Zodra de levering van koeling mogelijk is […]
  • Nieuw: App klantenportaal
    Nieuw: App klantenportaal 15 december 2022 App klantenportaal Beste bewoner, Achter de schermen zijn we bezig geweest met het ontwikkelen van een nieuwe app. Vanaf nu is deze voor Warm Cruquius 1.1 […]
  • Gepland onderhoud warmtesysteem
    Gepland onderhoud 12 december 2022 Op 13 en 14 december vindt het jaarlijkse onderhoud plaats aan een deel van de warmtevoorzieningsinstallatie. Volgens onze verwachting gaat u hiervan geen hinder […]
  • (1.1) Technisch bericht
    Er zijn op dit moment geen berichten voor deze categorie. terug naar NIEUWS pagina terug naar NIEUWS pagina Cruquius 1.1 – Archief Serviceberichten Technische berichten […]